piatok 25. októbra 2013

Joker's wife - halloween make-up


Ahojte všetci ktorí sa tešíte alebo aj netešíte na halloween.
Dnes som si pre vás pripravila ďalšie líčenie. Pre tento krát veľmi jednoduché. Postupovala som ako pri dennom líčení, jemný make-up, zvýraznila som jemne oči, nalepila riasy, vytieňovala obočie, naniesla som výraznejší rúž na pery.... a prirobila som si jazvy :D

Áno, jazvy. Nechala som sa inšpirovať filmovou (alebo vlastne komixovou) klasikou, a vytvorila som look a la joker. Alebo skôr niečo jemnejšie, ženskejšie - čiže ženu pána žolíka. K tomu ešte kvapka umelej krvičky a je to. Look bol hotový zhruba za 20 minút.
Len tak mimochodom, herec, ktorý stvárnil postavu žolíka v poslednom batmanovi, bol môj obľúbený herec, nevadilo by mi byť jeho ženičkou, len škoda že už nie je medzi nami :(

Vaša Anet :)

Žiadne komentáre :