sobota 4. apríla 2015

Moje obľúbené MUA - časť prvá

MOJE OBĽÚBENÉ MAKE-UP ARTISTKY

Ahojte všetci,
dnes by som vám rada predstavila niekoľko z mojich najobľúbenejších make-up artistov. Konkrétne dnes sa presunieme za hranice našej republiky. Všetky tieto skvelé a neuveriteľne šikovné dievčatá ma inšpirujú, neustále vymýšľajú nové líčenia, sú neskutočne kreatívne a majú zmysel pre detail. Dnes vám predstavím iba prvé 3 dievčatá, no nebudete sa nudiť, to vám garantujem. 



Angie Y - MakeUp ArtStyle
Je až neuveriteľné, ako sa dokáže niekto vložiť do takých detailov.  Angine líčenia sú vždy dokonale prepracované, plné drobných kamienkov či perličiek. Vlastne jej líčenia sú tým známe. Používa rôzne komponenty, tvary aj veľkosti. Na každej fotografií si všimnete ligot. Dokonale kombinuje farby a tvorí neuveriteľné detaily. Či už ide o make-up očí, pier alebo celej tváre, vždy vás zaujme.


Pre viac kliknite sem!

Brittany Couture MUA
Brittany je jedna z prvých mua ktorú som na internete našla a sledovanie jej tvorby ma neprestáva baviť. Má veľmi peknú tvár a dokáže vytvoriť úplne jemné bežné líčenia s nádychom originality, ale aj neskutočne bláznivé, farebné, uletené alebo až nechutne ohavné helloweenske líčenia. Veľmi sa mi páči jej využívanie farebných kontaktných šošoviek pri niektorých prácach a nemôžem nespomenúť jej bezodnú kreativitu ktorou táto kočka dýcha. Taktiež je mi nesmierne sympatické ako mení farby vlasov :D a to ja môžem.


Pre viac kliknite sem!

Madeulook Lex
Lex... no Lex je pre mňa známa hlavne svojimi video-tutoriálmi a jej neskutočne prekrásnymi dlhými rovnými karamelovými vlasmi. Len ani tak nevytvára drobné detaily ako dve predchádzajúce dievčatá, aj keď sem tam sa u nej nájde aj tématické líčenie očí, every-day look a podobne. Táto mladá šikovná baba je najviac doma v kreslení na tvár a telo. A teda musím uznať, je neskutočne dobrá. Dokáže na tvári ale aj na celom tele vyčarovať čokoľvek. Vlastne, presvedčte sa sami...


Pre viac kliknite sem!

Tak čo, nudili ste sa? Verím tomu že nie. Každá jedna ma inšpiruje, ukazuje mi že stále ide tvoriť niečo nové a že čokoľvek sa dá, len treba mať trochu času a chuti. Dúfam že sa vám článok páčil a nabudúce budeme pokračovať. Poteší ma každý váš názor a aj odber blogu :)

Žiadne komentáre :