piatok 18. októbra 2013

Tetovanie na pery

zdroj http://brunodaily.websnadno.cz/potetovane-pery-tetovanie_4.jpg

Ahojte. Dnes vám prispejem článkom o tetovaniach alebo nálepkách na pery. Možno ste o nich už počuli, možno ešte nie. Je to v podstate ešte stále novinka u nás na trhu. A aj ja som sa rozhodla ich odskúšať.



Dočasné tetovania na pery sa stali hlavne v USA veľkým hitom. Tieto doplnky v líčení sa hodia hlavne k extravagantným typom líčenia, určite by ste si ich nevzali na bežný deň, ale napríklad na párty sa hodia dokonale. Ponúkajú množstvo farieb a vzorov. Vďaka týmto vecičkám na seba určite upútate všetku pozornosť. V popise na internete som našla, že na perách dokážu vydržať neuveriteľných 8 až 16 hodín. Akurát že sa po aplikácií neodporúča používať už lesk, rúž či balzam na pery, a taktiež by ste pri pití mali používať slamku.
Pred samotnou aplikáciou treba pery očistiť a zbaviť mastnoty. Žiadny balzam, alebo lesk, ani make-up a púder, musia byť dokonale čisté aby nálepka dobre prilnula. Ja som si pery aj jemne prešla peelingom aby som ich mala dokonale hladké. Samotná aplikácia sa zdá jednoduchá.
Použitie:
1.odstrihnite nepotrebné časti podľa veľkosti vašich pier
2.odstráňte plastovú fóliu
3.pritlačte na pery
4.navlhčite zadnú stranu vodou, ideálne pomocou navlhčenej vaty alebo handričky po dobu 20-30 sekúnd a pritláčajte na pery
5.opatrne stiahnite papierový podklad

Treba si však dávať dobrý pozor na čo najpresnejšie vystrihnutie tvaru pier, a tiež aby sa vám neposunuli pri aplikácií. Nie je to až také zložité, ale vyzerá to jednoduchšie ako to v skutočnosti je.
Z môjho pohľadu sú ale tetovania na pery (pre mňa osobne) takmer nenositeľné v bežnom živote. Mala som strašne nepríjemný pocit, akoby som mala úplne vysušené popraskané pery, a na toto som ja vyslovene alergická. Musím mať pri sebe neustále balzam na pery. 
Pridávam aj môj prvý výsledný efekt

Žiadne komentáre :