sobota 20. júla 2013

Jednoduché lievance bez cukru


Ahojte. Nedávno som na internete našla tento obrázok. Natoľko ma zaujal že hneď na druhý deň som bežala do obchodu po banány a vajíčka. Nie som síce veľmi na sladké jedlá, no tento neuveriteľne jednoduchý recept som predsa musela vyskúšať. S ručným mixérom som rozšľahala dve vajíčka s banánom. Cesto sa mi však zdalo až príliš riedke. Pridala som teda ešte za hrsť kukuričných lupienkov, ktoré som primixovala do zmesi. Najlepšie na tom je, že nemusíte pridávať vôbec cukor. Rozohriala som panvicu a pomocou lyžice som na nej začala vytvárať malé lievančeky. Vôbec sa mi nelepili. Pekne som ich opiekla z oboch strán do zlatista. Stačila im chvíľka.

Nakoniec som lievančeky ozdobila čerstvým ovocím. Zvolila som kivi, maliny a černice. Nedalo mi ešte nepridať trošku šľahačky a celý môj výtvor som ešte pokvapkala malinovým topingom. Poviem vám ľudia, tie najlepšie a najchutnejšie recepty bývajú tie najjednoduchšie. Tu máte výsledok. Nie len že že tanier skvelo vyzeral, ale aj neuveriteľne dobre chutil. Ja vrelo odporúčam.


Žiadne komentáre :