utorok 23. apríla 2013

Analýza taštičky

Ahojte dievčatá. Už dlhšie som sa nedostala k blogu ale dnes sa mi to konečne podarilo tak som sa rozhodla  trošku rozpiplať moju kozmetickú taštičku, ktorú používam každodenne na bežné líčenie. Je to taká moja lekárnička - nájdem v nej všetko čo potrebujem pre moje "zdravie" (hlavne asi psychické).

Tak to je ona, už ju musím oprať lebo je na nej vidieť že je používaná naozaj často. Kúpila som ju už dosť dávno, ešte som chodila na strednú no a taštička slúži do dnes. Čudujem sa jej, je vždy dosť natlačená. Niekedy mám pocit že praskne.
Celý obsah vyzerá takto, je tam toho naozaj dosť však?

Takže na tvár tu mám 2 tekuté make-upy (čo je pre mňa dosť málo, asi som blázon ale ešte nedávno som ich tam nosila až 4... a neviem prečo) a korektor.
Na zafixovanie make-upu používam púder a na tónovanie lícenku. Momentálne mám ale iba bronzer. Štetce používam jeden na púder a druhý na bronzer, nemôžem to kombinovať, som na to alergická.
Tu mám jeden korektor v ceruzke, dve vysúvacie ceruzky na oči, čiernu a bielu ceruzku na oči a až 3 čierne očné linky a jednu modrú ktorú už ani nepoužívam ale stále si hreje svoje miesto. Liniek mám veľa preto, lebo som si kúpila najprv jednu z Essence ale tá mi nevyhovuje lebo by praská. Tak som ju nahradila a prikúpila si ešte vedeodolnú keďže nosím aj šošovky.
Ďalej sú tu tiene na obočie, pinzeta, ceruzky na obočie (akože sama neviem de som ich vyhrabala) a riasenky. Všetky v čiernej farbe samozrejme.
No a nakoniec konrútka a lesk na pery. Lesky väčšinou nenosím v kozmetickej taške lebo ich často mením tak si ich hádžem rovno do kabelky kde ich mám aj vždy po ruke a nemusím sa hrabať v inej kozmetike.

Koľko toho máte v kozmetickej taštičke vy? :)

Žiadne komentáre :